BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

i like..

duit tabung saya..klik ya

Thursday, April 14, 2011

LaWak..LaWaK cInTA..

SaLam N SeLaMat pAgI sEmuA ...,


Mata nie x ngantukla pulak..tue la pasal tangan nie asyik nak menulis jer.Lagipun orang yang bekerja shift macam saya nie kena berjaga jer nanti kalau terlelap bahaya pulak. Yealah kerja saya nie pun melibatkan nyawa orang jugak,so kalau nak tidur pun sekejap jer n secara bergilir -gilir dengan member.


Erm,anda nak tau saya kerja aper??.(mistery-mistery) la tetiba jer terkeluar lagu Beast pulak.Jangan mare yer nanti cepat tua hu..hu.Ok lah saya sebenarnya nak cerita pasal pertandingan raja lawak yang baru jer habis kalau x silap 21 Mac yang lalu.Ooo,actually saya bukannyer nak cerita pasal pemenangnya tue .

Nazmi

Tapi pasal salah seorang peserta dier yang namanyer kalau x silap Nazmi kot nama dier .
Mula -mula saya nie bukanlah orang yang suka tengok citer n pertandingan Raja Lawak tue. Nie pun saya berrminat nak tengok coz my sis la...Dier la yang tunjukkan video time si Nazmi tue baca puisi yang tajuk dier Cinta,masa tue lah saya tengok n x henti2 ketawa coz kelakar habis.Lepas dari tue saya cuba la layan tengok pertandingan Raja Lawak tuepun semata-mata nak bagi support kat dier..tapi sayang mungkin bukan rezeki kot untuk dier menang dalam pertandingan tue..Apa-apapun tahniah la pada pemenangnyer .

Ok La sapa -sapa yang terlepas tengok video tue tengoklah puas2 yea.

0 comments: